Logo-ul mărcii va fi actualizat pentru a se potrivi atât părții frontale ale automobilelor cât și ecranelor smartphone-urilor. Obiectivul schimbării logo-ului este ca Volkswagen să devină o marcă mai atrăgătoare pentru posibilii cumpărători, dar și pentru a justifica, într-o oarecare măsură, prețul ridicat al automobilelor brand-ului. Reprezentanții recurg la această schimbare pentru prima oară după șase ani. În 2012 a avut loc ultima modificare a logo-ului pentru un aspect tridimensional.
Noul logo va fi prezentat anul viitor. Directorul general, Herbert Diess, vrea să lase în urmă scandalul manipulării testelor de poluare a vehiculelor diesel. De altfel, Volkswagen va extinde utilizarea mediei digitale, dar și a mediei sociale pentru a-și convinge clienții sceptici să treacă la vehiculele cu baterii. Iar o imagine nouă a brand-ului este esențială, în acest moment, pentru investițiile de 20 de miliarde de euro în dezvoltarea automobilelor electrice. Compania intenționează, de asemenea, să înființeze centre de marketing în principalele sale regiuni care să adapteze mesajele și să răspundă prompt la diverse schimbări.